Page 19 - Seutulainen 2017-08
P. 19

Asiakaspalvelu


                                                           on kaiken A ja O










                                                           tärkeää tiedostaa, että seuraa-  kuin osasimme odottaa, Jukka
                                                           va asiakas voi asua naapurissa.   kiittää.
                                       - Haluamme tehdä                                - Homma eteni huikeaa
                                       saneerausprojektin   Positiivisesti          vauhtia, kaikki oli valmista 4
                                       asiakkaalle mahdol-  hämmentävä              viikossa ja olisi ollut nopeam-
                                       lisimman helpoksi,                           minkin, jollei pääsiäisenpy-
                                       sanoo Marko Koskela.  kokemus
                                                                                    hät ja vappu olisi sattuneet
                                                           Remonttipalvelu Marko Kos-  osumaan väliin. Milloinkaan
          V       Vuonna 2009 pe-  aalivalintoihin kysytään jo nyt,   kela teki huhtikuussa Tampe-  emme joutuneet saapumaan

                  rustettu Remont-
                                  mutta kohta yritys voi tarjota
                                                                                    sotkun keskelle, sillä miehet
                                                           reen Tasanteella paritalossa
                  tipalvelu Marko   mittavampaakin sisustussuun-  asuvalle Jukka Räsäselle täy-  siivosivat jälkensä päivittäin.
        Koskela tekee kaikkia kodin   nittelua, sillä Markon vaimo   dellisen kylpyhuone- ja sauna-  Kavereiden kengätkin olivat
        sisäremontteja, joista jopa   on valmistumassa sisustus-  remontin.         eteisessä ojennuksessa, nau-
        80 % on kylpyhuone- sau-  suunnittelijaksi ja pintakäsit-  - Halusimme vaimoni   rahtaa Jukka.
        na ja wc-saneerauksia. Yritys   telijäksi.         kanssa rempan valmiiksi en-  - Markon kanssa on help-
        on  kasvanut  yhden  miehen                        nen esikoisemme syntymää.   po neuvotella, hän hoitaa
        ”vasara ja naula -firmasta”  Töitä tehdään         Aiemmista remonteista on   hommansa jämptisti, kuunte-
        parhaimmillaan 6 henkeä   ihmisille                ollut vaihtelevia kokemuksia,   lee aidosti asiakkaan mielipi-
        työllistäväksi yritykseksi, mut-                   mutta kun sain naapurikiin-  teitä ja kertoo avoimesti onko
        ta tekemisen asenne on en-  Markolle ihmisläheinen asia-  teistöstä hyvät suositukset   idea hänen mielestään hyvä
        nallaan. Syyskuussa yrityksen   kaspalvelu on aina ollut sy-  Markosta, päätin pyytää tar-  vai huono. Voin vilpittömästi
        yhtiömuoto muuttuu osake-  däntä lähellä.          jouksen. Marko vastasi saman   ja lämpimästi suositella yrityk-
        yhtiöksi.                   - On hienoa huomata,   päivän aikana ja ehdotti, että   sen palveluita, hän lisää.
           - Tavoitteena on kasvattaa   että tapamme toimia ja työm-  tulisi paikan päälle arvioimaan   Räsäset itse ovat jo sopi-
        toimintaa edelleen, hallitusti   me laatu kohtaavat asiakkaan   kohteen. Alusta loppuun asti   neet kodinhoitohuoneen ja
        ja oikeiden ihmisten avulla.   ajatusmaailman. Paras kiitos   oli hämmentävää se tapa, mil-  vessojen remonteista seuraa-
        Asiakaspalvelusta ja laadusta   urakan päätteeksi on aito ilo   lä yritys projektin hoiti – ihan   valle vuodelle.
        emme milloinkaan tingi.  Pal-  asiakkaan  kasvoilla  hänen   kaikki meni paljon paremmin
        velemme asiakkaitamme aina   nähdessään lopputuloksen.
        lämminhenkisesti, yksilöllisesti   Mahdolliset ongelmatilanteet-
        ja paneutuen. Yrityksen sie-  kin on ratkaistava niin, että   Räsäsen perhe on erittäin tyytyväinen Remonttipalvelu
        lun on säilyttävä, vaikka väki   jälkikäteen hymyillään, hän   Marko Koskelan toteuttamaan kylpyhuone- ja saunaremonttiin.
        lisääntyy, Marko Koskela pai-  toteaa.
        nottaa.                     Ei riitä, että kylppäri saa
           - Esimerkiksi ensimmäisellä   uudet kaakelit, vaan on huo-
        työntekijälläni Ojalan Kimmol-  mioitava monta muutakin
        la on kokemusta saneeraus-  asiaa – myös taloyhtiön muut
        töistä jo parinkymmenen vuo-  asukkaat.
        den ajalta ja häneen pystyn   - Varsinaisen kohteen li-
        luottamaan täysin. Se on iso   säksi on mietittävä porraskäy-
        osa onnistumista ja kasvupro-  tävien ja hissien suojaus, hoi-
        sessia, sillä teemme töitä mui-  dettava remontista informointi
        den kotona.               ja selvitettävä pysäköintipai-
           Asiakkaat haluavat yhä   kat. Siivoamme jälkemme joka
        enemmän kokonaisvaltaista   ikinen päivä – myös yhteisistä
        palvelua ja avaimet käteen   tiloista. Jos jostakin huomau-
        -ratkaisuja. Neuvoja ja näke-  tetaan, siihen on reagoitava
        mystä toteutukseen ja materi-  nopeasti ja oikealla tavalla. On
        Koko lehti netissä: www.seutulainen.fi                                       8/2017                  19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24