Page 19 - Seutulainen 2017-08
P. 19
Asiakaspalvelu
on kaiken A ja O
tärkeää tiedostaa, että seuraa- kuin osasimme odottaa, Jukka
va asiakas voi asua naapurissa. kiittää.
- Haluamme tehdä - Homma eteni huikeaa
saneerausprojektin Positiivisesti vauhtia, kaikki oli valmista 4
asiakkaalle mahdol- hämmentävä viikossa ja olisi ollut nopeam-
lisimman helpoksi, minkin, jollei pääsiäisenpy-
sanoo Marko Koskela. kokemus
hät ja vappu olisi sattuneet
Remonttipalvelu Marko Kos- osumaan väliin. Milloinkaan
V Vuonna 2009 pe- aalivalintoihin kysytään jo nyt, kela teki huhtikuussa Tampe- emme joutuneet saapumaan
rustettu Remont-
mutta kohta yritys voi tarjota
sotkun keskelle, sillä miehet
reen Tasanteella paritalossa
tipalvelu Marko mittavampaakin sisustussuun- asuvalle Jukka Räsäselle täy- siivosivat jälkensä päivittäin.
Koskela tekee kaikkia kodin nittelua, sillä Markon vaimo dellisen kylpyhuone- ja sauna- Kavereiden kengätkin olivat
sisäremontteja, joista jopa on valmistumassa sisustus- remontin. eteisessä ojennuksessa, nau-
80 % on kylpyhuone- sau- suunnittelijaksi ja pintakäsit- - Halusimme vaimoni rahtaa Jukka.
na ja wc-saneerauksia. Yritys telijäksi. kanssa rempan valmiiksi en- - Markon kanssa on help-
on kasvanut yhden miehen nen esikoisemme syntymää. po neuvotella, hän hoitaa
”vasara ja naula -firmasta” Töitä tehdään Aiemmista remonteista on hommansa jämptisti, kuunte-
parhaimmillaan 6 henkeä ihmisille ollut vaihtelevia kokemuksia, lee aidosti asiakkaan mielipi-
työllistäväksi yritykseksi, mut- mutta kun sain naapurikiin- teitä ja kertoo avoimesti onko
ta tekemisen asenne on en- Markolle ihmisläheinen asia- teistöstä hyvät suositukset idea hänen mielestään hyvä
nallaan. Syyskuussa yrityksen kaspalvelu on aina ollut sy- Markosta, päätin pyytää tar- vai huono. Voin vilpittömästi
yhtiömuoto muuttuu osake- däntä lähellä. jouksen. Marko vastasi saman ja lämpimästi suositella yrityk-
yhtiöksi. - On hienoa huomata, päivän aikana ja ehdotti, että sen palveluita, hän lisää.
- Tavoitteena on kasvattaa että tapamme toimia ja työm- tulisi paikan päälle arvioimaan Räsäset itse ovat jo sopi-
toimintaa edelleen, hallitusti me laatu kohtaavat asiakkaan kohteen. Alusta loppuun asti neet kodinhoitohuoneen ja
ja oikeiden ihmisten avulla. ajatusmaailman. Paras kiitos oli hämmentävää se tapa, mil- vessojen remonteista seuraa-
Asiakaspalvelusta ja laadusta urakan päätteeksi on aito ilo lä yritys projektin hoiti – ihan valle vuodelle.
emme milloinkaan tingi. Pal- asiakkaan kasvoilla hänen kaikki meni paljon paremmin
velemme asiakkaitamme aina nähdessään lopputuloksen.
lämminhenkisesti, yksilöllisesti Mahdolliset ongelmatilanteet-
ja paneutuen. Yrityksen sie- kin on ratkaistava niin, että Räsäsen perhe on erittäin tyytyväinen Remonttipalvelu
lun on säilyttävä, vaikka väki jälkikäteen hymyillään, hän Marko Koskelan toteuttamaan kylpyhuone- ja saunaremonttiin.
lisääntyy, Marko Koskela pai- toteaa.
nottaa. Ei riitä, että kylppäri saa
- Esimerkiksi ensimmäisellä uudet kaakelit, vaan on huo-
työntekijälläni Ojalan Kimmol- mioitava monta muutakin
la on kokemusta saneeraus- asiaa – myös taloyhtiön muut
töistä jo parinkymmenen vuo- asukkaat.
den ajalta ja häneen pystyn - Varsinaisen kohteen li-
luottamaan täysin. Se on iso säksi on mietittävä porraskäy-
osa onnistumista ja kasvupro- tävien ja hissien suojaus, hoi-
sessia, sillä teemme töitä mui- dettava remontista informointi
den kotona. ja selvitettävä pysäköintipai-
Asiakkaat haluavat yhä kat. Siivoamme jälkemme joka
enemmän kokonaisvaltaista ikinen päivä – myös yhteisistä
palvelua ja avaimet käteen tiloista. Jos jostakin huomau-
-ratkaisuja. Neuvoja ja näke- tetaan, siihen on reagoitava
mystä toteutukseen ja materi- nopeasti ja oikealla tavalla. On
Koko lehti netissä: www.seutulainen.fi 8/2017 19